Бургеристика со Burger House: Чикен бургер – зошто е корисен за вас?

Објавено: 28 февруари 2019 - 14:23

Чикен бургерот е одличен извор на протеини, јаглехидрати, витамини и минерали. Исто така е поздрав од пржен пилешки сендвич, бидејќи при печење се користи помалку масло од пржење, што значи помалку калории и маснотии во финалниот производ. Јадете уште поздрав чикен бургер на скара со користење на состојки кои содржат хранливи материи секогаш кога е можно.

Пилешко месо

Пилешкото месо е добар извор на протеини, Б витамини и минерали како железо, фосфор и селен. Протеинот е важен за обновување и одржување на ткивата, градење на силен имунолошки систем и развој на чиста мускулна маса. Витамините Б се од суштинско значење за метаболизмот, нормалната нервна функција и здравите црвени крвни клетки. Железото помага да носи кислород низ телото; Фосфорот работи со калциум за да изгради силни коски и заби; а селенот го зајакнува имунолошкиот систем и помага во функцијата на тироидната жлезда.

Нутриционистите препорачуваат јадење посни протеини кои се пониски со масти и калории, затоа што вишокот маснотии и внес на калории може да доведе до зголемување на телесната тежина, прекумерна телесна тежина и состојби поврзани со дебелина како дијабетес, рак и срцеви заболувања. Пилешките гради се природно пониски во калориите и маснотиите од пилешкиот батак и бутовите. Отстранувањето на кожата, исто така, драматично ги намалува калориите и маснотиите. Пилешки гради без кожа имаат 138 калории, 26 грама протеини и 3 грама масти. Пилешкото бедро со кожата има 196 калории, 22 грама протеини и 11 грама масти.

Леб

Лебот содржи јаглени хидрати и е добар извор на фолна киселина, тиамин, рибофлавин и ниацин. Сервирањето на пилешко на скара со леб од интегрални состојки е поздраво од белиот леб. Целите зрна содржат повеќе влакна, витамин Б, калиум, селен и магнезиум за разлика од преработените зрна. Влакната особено се важни во одржувањето на тежината и може да го намалат холестеролот и ризикот од срцеви заболувања. Секојдневното, бело хамбургерско лепче има 120 калории, 21 грама јаглени хидрати, 1 грам влакна, 40 милиграми калиум, 9 милиграми магнезиум и 8 микрограми селен. Интегрален леб за хамбургер има 114 калории, 22 грама јаглени хидрати, 3 грама влакна и три пати повеќе калиум, магнезиум и селен.

Сосови

Сосовите може да ја зголемат или намалат хранливата содржина на чикен бургерот. Со свежа зелена салата, патлиџан, кромид и друг зеленчук додавате влакна, витамини и минерали. Се покажа дека диетите со овошје и зеленчук го намалуваат ризикот од срцеви заболувања и одредени видови на рак. Користете сирење во умерени количини, бидејќи иако тоа е добар извор на протеини и калциум, може да биде високо во калории и маснотии. Избегнувајте додатоци како пржен кромид и сланина, бидејќи тие се богати со калории и масти.

Но и самите знаете дека само со читање, знаењето и искуството нема да да бидат целосни.

Затоа нарачајте Чикен Бургер на 044 391 444 | 044 529 444 или пак дојдете да го вкусите на Ул. Јане Сандански бр. 118 1200 Тетово и ул. Илинденска ББ 1200 Тетово.

Сподели ја веста

Последни содржини